USA börsid tegid täna väikese tõusu, püüdes tagasi teha nädala kaotused, mis tulenesid murest, et intressimäärad tõusevad oodatust varem.
Tõusule aitas enim kaasa finantssektor.
Dow Jonesi kasvule panustasid enim
IBM ja Travelers.
S&P 500 edukaimad sektorid olid tehnoloogia, tervishoid ja finantssektor.
Nasdaq tegi enam kui 1% kasvu, millele aitasid enim kaasa Microsoft ja Apple.
“Tundub, et turud taastuvad sellel nädalal siiski vaatamata kuuldustele, et
Föderaalreserv plaanib juba juunis tõsta
intressimäärasid,” sõnas iSectorsi juht Chuck Self.
USA toornafta futuurid kukkusid 41 sendi ehk 0,85% võrra, barreli hinnaks kujunes 47,75 dollarit.
Baker Hughesi naftapuutornide arv jäi sellel nädalal muutumatuks.
Majandusuudiste poole pealt kasvas aprillis kodumajade müük 1,7%; aastane müügimaht on 5,45 miljonit ühikut, selgub Kinnisvaramaaklerite Ühingu andmetest.
Märtsi müügitulemusi korrigeeriti veidi suuremaks ehk 5,36 miljonile ühikule.
Ettevõtete poole pealt avaldas Campbell Soup oma kvartalitulemused; ettevõtte aktsiatulu ületas pisut ootuseid, kuid müügitulu jäi prognoositule alla. Toidutootja märkis, et nad seisavad silmitsi “suuri väljakutseid pakkuva keskkonnaga,”kuid tõstsid siiski aastast kasumiprognoosi.
Deere’i müügitulemused ja kasum ületasid prognoose. Ettevõtte sõnul aitas nende tulemusi keerulisel ajal parandada paindlik kulude struktuur.
Foot Lockeri tulemused vastasid enam-vähem analüütikute ootustele ning ettevõte teenis esimeses kvartalis 1,39 dollarit kasumit aktsia kohta. Müügitulu jäi pisut oodatule alla ning poodide müügitulemused kasvasid 2,9%, jäädes pisut alla analüütikute pakutud 4,5% kasvuprognoosile.
Ettevõte märkis, et nende kasumid olid rekordtasemel ning ettevõte tuli kenasti toime tarbijate kiiresti muutuva maitsega.
Juuni kullafutuurid kukkusid 1,90 dollarit ning untsi hinnaks kujunes 1253,20 dollarit.
Dow Jones lõpetas päeva 0,41% tõusuga ning sulgus 17506,04 punktil. S&P 500 sulgus 0,60% tõusuga 2052,31 punktil. Nasdaq lõpetas päeva 1,21% tõusuga 4769,56 punktil.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.